Retourneren

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat alle producten die u bestelt volledig en volgens de vermeldde specificaties in goede orde door u worden ontvangen. Hoewel het practisch niet voorkomt kan het toch gebeuren dat u onjuiste/onvolledige artikel ontvangt of er kan natuurlijk een ander reden zijn waarom u niet tevreden bent met uw bestelling. U kunt dan uiteraard het artikel zonder opgaf van reden (mits geen defect) naar ons retourneren. Let er wel op dat het artikel in originele staat dient te zijn. Retourzendingen worden door u als klant betaalt op voorwaarde dat het een betreurenswaardige aankoop betreft. Bij een defect artikel of verkeerde levering zijn wij verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

Retourzendingen worden als volgt uitgevoerd:

  1. Log in op uw account 
  2. Klik op mijn retouren
  3. Kies nieuw retour aanvragen
  4. Selecteer in de lijst bestelling die u wilt retourneren en klik op volgende.
  5. Klik in het selectievakje op het product dat u wilt retourneren
  6. Kies bedrag
  7. Kies de reden
  8. Kies voorwaarde
  9. Kies de oplossing voor het probleem
  10. Voer eventuele aanvullende informatie in
  11. Retourbeleid goedkeuren
  12. Klik verzoek indienen
  13. U ontvangt een bevestiging van uw retour via e-mail, u kunt de status van uw retour volgen op de link in de e-mail. Als de retour is goedgekeurd, ontvangt u een e-mail voor verdere instructies.
     

Terugstuurbeleid

Als klant heeft u altijd 14 kalenderdagen annuleringsrechten volgens de wet op overeenkomsten op afstand en overeenkomsten buiten bedrijfsruimten. Dit betekent dat als u een product bij G-SP Electronics koopt, u de mogelijkheid hebt om de aankoop binnen 14 dagen ongedaan te maken. De annuleringsperiode begint op de dag dat u het artikel ontvangen heeft.

Als u uw aankoop ongedaan wilt maken, is de meest handige manier om onmiddellijk contact op te nemen met de klantenservice van G-SP Electronics, waar u verdere instructies en hulp ontvangt. We zullen uw aankoopbedrag zonder onnodige vertraging terugbetalen na ontvangst van de geretourneerde producten of uit het feit dat u als klant heeft aangetoond dat de producten naar ons zijn geretourneerd. Als klant betaal je zelf de retourzending en moet het product goed worden verpakt (bij voorkeur in dezelfde verpakking waarin het is verzonden). U als consument bent verantwoordelijk voor het risico van retourzending; dit risico omvat onder andere het product dat tijdens de verzending wordt beschadigd of verloren gaat.

Product annuleren of wijzigen

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling aan te vullen, te wijzigen of te annuleren nadat deze door ons is bevestigd. Mocht u echter spijt hebben van uw aankoop, dan heeft u altijd 14 kalenderdagen herroepingsrecht.
 

Terugbetaling

Zodra uw retourzending is geaccepteerd, vindt een terugbetaling plaats met dezelfde betaalmethode die u op het moment van aankoop hebt gebruikt. Er is een mogelijkheid dat restituties alleen kunnen worden gedaan naar dezelfde bron die u vanaf het begin hebt gebruikt om de producten te kopen. In het geval van promotieproducten wordt het vervangende product zonder extra kosten naar u verzonden, mits de klacht is goedgekeurd.

 

DOA

DOA betekent "Dood bij aankomst", wat betekent dat het nog niet goed werkte voordat u uw product testte. Vervolgens moet u als klant het product inleveren of naar ons verzenden, zodat onze technici kunnen controleren of het is goedgekeurd voor een vervangende eenheid of niet, wat tot 7 werkdagen kan duren. Als de klant de fout heeft veroorzaakt, sturen we het defecte artikel terug naar de klant en vervangen we het product niet. Alle klanten die hun vervangbare producten niet hebben verzameld, moeten een ontvangstbewijs bij zich hebben. Als de DOA niet binnen 90 dagen wordt opgehaald, wordt het product bewaard door G-SP Electronics. Natuurlijk sturen we goedgekeurde DOA naar al onze klanten op afstand.